lördag 16 april 2011

v. 15 Tema: Gul och lila

Hmmm, den här gången funkade tydligen inte funktionen med förinställt inlägg, så jag får väl görsa ett nytt försök nu istället... Och jag var inte hemma i natt så jag kunde uppdatera, kom på först nu att jag inte kollat om det funkade...

Ja, påsken står ju som bekant för dörren, och i onsdags kväll var det påskfest på min skola... Det var också då jag kom på veckans färger... Gul och lila... Det var ett genomgående färgtema under kvällen kan man säga...

Så varsågoda, ut och fota med er nu... ;-) Finns säkert några snygga påskfjädrar i de aktuella färgerna nu såhär års... :-P

10 kommentarer:

  1. Ska se vad jag kan hitta på i morgon då :)

    SvaraRadera
  2. Här kommer min lilagula påsk...

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Morrn,
    bild uppe....



    http://08-i-exil.blogspot.com/2011/04/veckans-farger-v-15-gul-lila-174.html

    ha de bra.
    Hasse A Norge

    SvaraRadera
  5. Jajamensann.. här kommer mina 2 bilder i gult o lila :)

    SvaraRadera
  6. Så trevligt att du dragit igång en färgutmaning! Har verkligen saknat det!

    Här kommer så min bild med dessa vackra påskfärger!

    http://aksonfoto.wordpress.com/2011/04/17/veckans-farg-lila-och-gul/

    SvaraRadera
  7. Jag snubblade hit via en blogg. ;-)
    Roligt att du startat detta färgtema igen Hanna.
    Har saknat det sedan Fredagsfärger lades ner.
    Mitt första bidrag var kanske inte så orginellt, men nu finns det uppe.
    Jag återkommer! :-)

    SvaraRadera
  8. Sådärja, nu finns mitt eget bidrag på plats också... ;-)

    KUL att fler har börjat hitta hit nu förresten, det gläder mig verkligen!!! :-D Locka gärna ännu fler... ;-)

    SvaraRadera
  9. Här kommer mitt bidrag - en färggrann pensé. Ha dé!
    http://galleri-elisabeth.blogspot.com/2011/04/veckans-farger-v-15-gul-och-lila.html

    SvaraRadera
  10. Inte påskfjädrar, men vårblomma i veckans färger har precis slagit ut. Varsågod årets första backsippa (hos oss)

    SvaraRadera