lördag 9 april 2011

v. 14 Tema: Svart och vit

Ja, hur ska jag uttrycka mig denna vecka... Just nu är det mesta i min värld ganska svart, jag är jätteledsen, och går igenom en extremt jobbig period, men det går upp och ner med det där också, så jag vet inte, ibland är jag glad och ibland ledsen... Dock HATAR jag fredagar, och helger överhuvudtaget, för tillfället, bara för att jag ÄLSKAR att vara i skolan och hatar att vara hemma!!! Blääää!!! :-/ Men nog om det... Det mesta är som sagt svart för mig just nu... Och det är inte många färger alls som poppar upp i min skalle... Så jag väljer helt enkelt att inte ens fundera den här gången, utan väljer färgerna svart och vit... Eller varför inte svartvit??!! ;-) Ska bli spännande att se vilka bilder ni valt... ;-)

Trevlig helg med er!!! Imorgon ska jag ut med delar av min skola och göra reklam för oss, då det ju är Folkhögskolans dag... :-P Det kan nog bli skoj!!! ;-)

8 kommentarer:

  1. Hoppas du snart känner dig bättre till mods :)
    Jag valde gråskala men en lite ljusare ton.
    Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Sådär, nu är min mer eller mindre spännande bild på polats... :-P

    SvaraRadera
  3. Här kommer mitt svartvita bidrag

    SvaraRadera
  4. Här kommer en sommarbild...

    SvaraRadera
  5. Jaha, det här var nytt för mig.. Var med i Fredagsfärger förut, men den lades ju ner helt plötsligt utan någon som helst förklaring:(
    Kanske jag hänger på här nästa lördag då eller så .)

    SvaraRadera
  6. Har du nya färger på G?
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Inga nya färger.. jag som tänkte vara med här idag.

    SvaraRadera
  8. Morrn.

    Inga färger?

    Redan slut......?
    Försök igen....

    Ha de bra.

    SvaraRadera