lördag 3 september 2011

v. 35 Tema: Din/-a favoritfärg/-er

Sådär ja, då var Veckans Färger tillbaka igen efter 4 veckors semester... :-P Hoppas ni haft en bra sensommar!!! ;-) Jag hade iallafall 3 UNDERBARA veckor på Öland, och tur med vädret hade vi också... ;-)

Men nu väntar en lång mysig höst med många härliga färgbilder... ;-) Hoppas ni är laddade och redo, för nu kör vi på igen!!! ;-) Ända fram till nästa sommar, eftersom jag inte brukar pausa vid jul... :-P

Första temat efter semestern blir ett lite mer "svävande" tema, ni får i stort sett välja färg själva... Inom vissa ramar då såklart... :-P Jag tyckte det kunde vara kul att ha just det som tema nån gång, era favoritfärger... Vissa har ju flera favoritfärger (däribland jag), så därför får man välja flera färger ocksåp om man skulle vilja... :-P Så nu vill jag se era favoritfärger på bild... ;-) Ska bli spännande att se vad ni har för olika favoritfärger... :-P

Så det här kan bli intressant, kan ju variera väldigt mellan färgerna denna vecka... ;-)

Lycka Till!!!

3 kommentarer: