måndag 5 december 2011

Tappat användare?

Jag börjar känna nu att det på nåt sätt minskar med användare här på sidan! 4 stycken förra vfeckan och denna vecka bara 2(!)!

Hur ska man göra för att öka antalet igen tror ni? Ärligt talatkänns det inte så kul och motivarenade att hålla på när man bara har 2-5 användare per vecka. Snäll,a kan ni inte försöka locka hit fler? Annars vet jag inte vad jag gör snrt! Men jag orkar faktiskt inte hålla igång detta om det ska vara så dålig respons.

Det fanns önskemål, från flera håll, om att jag skulle starta igång detta, då de saknade Fredagsfärger, som plötsligt försvann! Men nu är responsen inte hög, och jag har tappat sugen lite.

Dock vill jag gärna ge detta en chans ändå, eftersom jag faktiskt också saknade Fredagfärger. Så har ni nån bra idé om hur jag ska få fler användare igen, snälla share it with me!

Jag håller igång fram till nyår iallafall, så får vi väl se sen...

I övrigt önskar jag er alla en fin vecka!

1 kommentar:

  1. Jag ska försöka göra lite reklam för dig på min blogg. Jag tror inte att det är många som känner till din utmaning. Det var en ren slump att jag hittade hit.

    SvaraRadera