lördag 22 oktober 2011

v. 42 Tema: Grön, gul och brun

Idag när jag gick från bussen och hem efter att ha varit iväg och pluggat en sväng, passerade ett träd strax utanför äldreboendet som jag bor granne med. Det var så häftigt i färgerna, hela lövkronan. Det gick liksom från grönt längst ner, skiftade till gult, för att bli brunt allra längst upp. Fantastiskt vackert!

Så det inspirerade mig och fick bidra till att bli veckans färger. :P

Mycket höstfärger nu!

Jag har haft en minst sagt tuff och känslomässigt jobbig vecka, så det ska bli skönt med helg nu.

Trevlig helg på er! ;-)

11 kommentarer:

  1. Jag hoppade över förra veckan, men denna vecka är jag med som vanligt igen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Här kommer mina höstfärger!

    SvaraRadera
  3. Riktigt vackra höstfärger i harmoni

    SvaraRadera
  4. Mitt bidrag: http://pysseloknop.blogspot.com/2011/10/veckans-farger-gron-gul-och-brun.html

    SvaraRadera
  5. Mina höstfärger ser ut så här.

    SvaraRadera
  6. Höstfärgerna är så inspirerande.

    SvaraRadera
  7. Jag bidrar och deltar i veckans färger. :-)
    Det var ett tag sedan jag var med senast... kul att delta igen.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Morrn.

    En bild med riktiga färger här....

    Ha de bra.

    Hasse A Norge

    http://08-i-exil.blogspot.com/2011/10/veckans-forger-42-gron-gul-brun-2510.html

    SvaraRadera
  10. En bild med riktiga färger här....

    Ha de bra.

    Hasse A Norge

    http://08-i-exil.blogspot.com/2011/10/veckans-forger-42-gron-gul-brun-2510.html
    10/25/2011 07:36:00 em

    SvaraRadera